23 Mart 2009 Pazartesi

Kop Gel Olympiacos


Sezon başını hatırlıyorum da harcanan milyon dolarlarla ismini tekrar duyurmaya başlamıştı Olympiacos. Hani David Rivers önderliğindeki şampiyon kadro gibi. Tabi geçmişte gördük para ile herşey olmuyor ama bu sene en azından Final-Four olacak gibi duruyor. Hele bir de istemesem de Pana ile karşılaşırlarsa final bile çıkarabilirler. Real'im Madrid'im de büyük bir çıkış yakalayarak geldi bu duruma ama saha avantajlarını Barcelona'ya verip ikinci sıraya düştükten sonra bence şansları kalmadı. Zaten sahasında daha üstün bir takım durumundayken.

Bu seriyi fazla uzatmayacağım aslında. Olympiacos'un saha avantajı ve bana göre kadro üstünlüğü mevcut. Real'in de koçu bence daha efektif durumda. Yannakis sanki geçmişten kurtulamamış gibi ama Final-Four'a kaldıkları taktirde orada bir sürpriz yapabilir mi diye de düşünüyorum. Sonuçta başarıları ortada.

Kırmızıların en büyük avantajı tabiki seyircisi olacak. Pana kadar olmasa da olası bir başarı onları tekrar salona çekebilir. Biraz vefasız olsalar da iyidirler, renklidirler, birazcık da eziklik psikolojisinden kurtulsalar Pana'ya karşı. Saha avantajının yanı sıra kupalara alışık Papaloukas ve Vujcic en önemli avantajları olacak. Çünkü takımda bu ciddiyete henüz ulaşamamış isimler mevcut; Pargo, Childress, Greer. Bourousis ve Halperin de yine taraftarın beklediği o ruhu sahaya yansıtabilecek isimler. Gençleri de katkı verirse zorlanmaz bence Olympiacos. Final-Four'da da eğer Amerikalıları gaza getirebilirse ve CSKA ile eşleşmezlerse final de gelebilir.

Real Madrid'i çok mu ezdim bilmiyorum ama onların olayı da saha avantajından kaynaklanıyor. Zaten biz Türkler hariç herkes kullanmış avantajını. Ne garip yahu. Kısacası Madrid saha avantajını kaybetti, olayı bitti. Ben onlardan pek birşey beklemiyorum. Zaten kadrolarını da pek ciddi bulmuyorum.

Yanılır mıyım bilmiyorum ama şimdiden Final-Four'da başarılar Olympiacos diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder