26 Mart 2009 Perşembe

İddaa'da Bugün 2


Bugün yine Euroleague maçları ve bir tane de Almanya Ligi maçı var. CSKA-Partizan maçı ise programa dahil edilmemiş. Keşke edilseydi. Dört tane seçeneğimiz olduğu için bugünkü maçları riskli oynamak daha mantıklı olacaktır. Geçen gün verdiğim beş maç da tutmuştu ama bugün maçlar böyle biter demek yerine sadece yorumlamayı düşünüyorum.

732 Olympiacos-Real Madrid (3,5 7,5 Deplasman) 157,5

Geçen maça üst demiştim ama sayı 154,5'ti. Bu maçta da yüksek sayı olacağını tahmin ediyorum ama 157,5'i geçer mi bilmiyorum. Orasını size bırakıyorum. Tek skor oynayacaklar için ilk yarı Olympiacos güzel olur diyorum. Çift seçenekli oynamak içinse ilk yarı Olympiacos'a verin, ikinci yarı sezgilerinize güvenin. 6-12 arası bir farkla biteceğini düşünüyorum ama hangisi olur bilemiyorum. En uygunu ilk yarı 1 ama seçeneğimiz az olduğu için arttırmak için ikinci yarıya da oynayabilirsiniz.

733 Braunschweig-Bamberg (1,5 3,5 Ev Sahibi) 157,5

Braunschweig ile Bamberg takımları arasında oynanacak maçta favorim ev sahibi takım. Maçı alacağını düşünüyorum ve ilk yarıyı da önde kapatabilir. Handikaplar rakibe verildiği için oynanabilir diye düşünüyorum.

734 Barcelona-Tau Ceramica (3,5 7,5 Deplasman) 157,5


Barcelona TAU maçına dair yorum yapmak çok zor. Geçen maçı TAU'nun kazanacağından emindim ama bu maç çok riskli. Barcelona kazanabilir ama 3,5 handikapı elde edebilir mi bilemiyorum. Bildiğim tek şey Barcelona'nın evinde üstüste iki maç kaybetmeyeceği ve Tau'nun da biraz daha rahat olacağı. Yine de oynamak isteyenler için 1 seçeneği uygun olur. Dilerseniz ilk yarı 1, maç sonucu 1 de oynayabilirsiniz.

735 Panathinaikos-Montepaschi (3,5 6,5 Deplasman) 157,5

Yunanistan'daki maç için handikap 6,5 verilmiş. Bu sene iki takım arasında oynanan üç maç da 5 sayı farkla bitmiş. Siena kazansa da Pana kazansa da. Bu açıdan bakarsak Siena'ya oynamanın güzel bir seçenek olduğunu söyleyebiliriz. Fakat Pana saha avantajını kaybetmemek adına pota altında eksiği de olan rakibini taraftarıyla boğmaya çalışacaktır yine. Bu maça ilk yarı 1 oynamak seçeneklerden en güzeli. Kuponun kazancını arttırmak için üstteki istatistiğe güvenerek ikinci yarıya da 2 oynayabilirsiniz ama ben bundan pek emin değilim maçta Siena'yı tutsam da.

Not: Kendim iki kupon yapacağım. Bir tanesinde dördüne de 1-1 vereceğim. Diğerinde de 732 kodlu maça 1-2 vereceğim.

2 yorum: